piątek, 22 lutego 2019

Pokój Królewny Aleny



Hej!

Na pamiątkę i dla ułatwienia postanowiłam dodać post na bloga z cudownego kącika mojej Alenki. Uwielbiam jej pokój całym sercem i przyznam szczerze, że jest trochę takim spełnieniem moich dziecięcych marzeń. Mam nadzieje, że ilekroć wejdzie do niego i będzie w nim spędzać czas będzie szczęśliwa i między innymi dzięki niemu zostaną w jej głowie najpiękniejsze wspomnienia.


Na drzwiach zawiesiłam drewniany napis "Pokój królewny Alenki" na wzór Disney'a - zamówiony był na https://www.instagram.com/shooshooart/


To co najbardziej rzuca się w oczy po wejściu do pokoju Alenki to basen z kulkami i namiot Tipi. Te dwa cuda są z https://www.instagram.com/miababy.official/ . Do basenu od niedawna mamy jeszcze drewnianą białą zjeżdżalnie z https://www.instagram.com/four_timber/

Gwiazdki na ścianie to naklejki i dostałam je w prezencie. Wydaje mi się, że są z dekornik.pl 💓

Obrazy na ścianie znalazłam na złoteplakaty.pl, a podwieszany baldachim na Allegro 😊 


Łóżeczko które rośnie razem z dzieckiem jest w woodies.pl. Jest to wersja od niemowlaka do kilkulatka. Można śmiało zmieniać poziomy dla Maluszka, a gdzie dziecko ma kilka lat wystarczy zdjąć deski oraz szczebelki i taaaadaaam mamy małe łóżko dla Małego Człowieka 😊

W zestawie łóżko ma też szufladę na pościel, która u nas dodatkowo pełni funkcję schowka na rzeczy.

Link do łóżeczka - Łóżko 2w1 140 x 70 cm




 Uwielbiam zamykane worki na zabawki. Dzięki temu, gdy pokój jest posprzątany wszystkie tęczowe, pstrokate zabawki są "ukryte" 😀. Taki life hack!
Różowy worek był w zestawie z Tipi, natomiast worek ze sznurkiem do szybkiego zbierania zabawek jest z ebidon24.pl

Wózeczek personalizowany dla lali znajdziecie na https://www.instagram.com/drewniak_toys/


Półka "domek dla lalek" super spełnia funkcję przechowywania rzeczy, a w przyszłości mam nadzieje będzie też fajną alternatywą do zabawy #oszczędnamatka 😁. Znalazłam ją dwa lata temu na Allegro.

Półka drabinka robiona na zamówienie. Literki ALENA podświetlane LED wyszperałam ponad dwa lata temu na Aliexpress (i służyły nam nie tylko w pokoju, a również na Chrzcinach! Taki gadżet jest super).



Tymczasowo w pokoju jest jeszcze kanapa, przydaje się, gdy Alena budzi się średnio co 20 minut lub gdy przyjeżdżają do nas goście. Śpiworek Rekin i różowa hulajnoga jest z ebiton24.pl, a Miś Effik z domlalek.pl. Dywanik z falbanką to dolly.com.pl.



Dywan w gwiazdki to HIT! Nie dość, że pasuje do naklejek na ścianie, to jeszcze można go prać w pralce, wiec żadne wypadki z rozlaniem mi nie straszne :) 
Dywan kupiony na millami.pl



I na koniec krótki filmik, aby lepiej wyobrazić sobie układ pokoju (tablica manipulacyjna z filmiku jest z woobiboo.pl )


Buziaki!
Lili 💓💓💓

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz